Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie nr 109124- specjalista do spraw gospodarki mundurowej Sekcja Kwatermistrzowska Wydziału Zaopatrzenia - umowa o pracę na czas zastępstwa

Dołącz do nas jako:

specjalista

do sprawgospodarki mundurowej Sekcja Kwatermistrzowska Wydziału Zaopatrzenia

 

Umowa o pracę na czas zastępstwa

 
 
Czym będziesz się zajmować
 
Osoba na tym stanowisku:
  • przygotowuje niezbędną dokumentację do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybie pozaustawowym w zakresie zakupów przedmiotów działu mundurowego i wyposażenia specjalnego,
  • sporządza zbiorcze zestawienia cząstkowe i miesięczne przychodów i rozchodów asortymentu działu mundurowego,
  • przeprowadza postępowania szkodowe w zakresie utraconego lub zniszczonego asortymentu działu mundurowego a także opracowuje protokoły szkody i sporządza niezbędną dokumentację w tym zakresie,
  • realizuje zadania związane z umundurowaniem osób przyjmowanych do służby w Policji,
  • uczestniczy w realizacji zadań związanych z dostawami centralnymi przedmiotów działu mundurowego,
  • bierze udział w komisyjnym odbiorze ilościowym i jakościowym dostaw dotyczących działu mundurowego, w tym dostaw centralnych,
  • uczestniczy w opracowywaniu i sporządzaniu zbiorczych projektów planów materiałowo — finansowych oraz planów postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie działu mundurowego,
  • opracowuje dokumentację i sprawozdania z zakresu testowania nowych wzorów umundurowania i wyposażenia specjalnego.
Kogo poszukujemy
 
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w pracy biurowej związanej z obsługą dokumentów przychodowo-rozchodowych lub w pracy ewidencyjnej.
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne"
  • Znajomość przepisów z zakresu prawa zamówień publicznych
  • Znajomość przepisów z zakresu umundurowania policjantów
  • Znajomość przepisów dotyczących służby cywilnej i ochrony danych osobowych
  • Umiejętność biegłej obsługi komputera — pakiet Office i Internet
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych, umiejętność biegłego i dokładnego liczenia, umiejętność analitycznego myślenia
  • Komunikatywność, wysoka kultura osobista
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata pracy w branży z zakresu działu mundurowego oraz w obszarze prawa zamówień publicznych.
  • Przeszkolenie z zakresu prawa zamówień publicznych
  • Znajomość przepisów z zakresu przysługujących norm należności dotyczących działu mundurowego (sprzęt i wyposażenie specjalistyczne)
  • Znajomość przepisów z zakresu postępowań szkodowych
Co oferujemy
 
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, trzynaste wynagrodzenie
Dostępność
 
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
 
  • Praca odbywa się w budynku dwupiętrowym z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach budynku (doręczanie i odbiór dokumentów). Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy komputerze. Stały kontakt i współpraca z innymi pracownikami komórek i jednostek Policji oraz z wykonawcami.
  • Pomieszczenie biurowe usytuowane jest na II piętrze. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - brak podjazdu przy wejściu, brak windy, nie przystosowane sanitariaty. Obsługa urządzeń biurowych: telefon, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów. Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym; przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
Dodatkowe informacje
 
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • List motywacyjny, CV oraz oświadczenia opatrz aktualną datą i własnoręcznie podpisz.
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane dokumenty dołącz w formie zeskanowanych dokumentów.
  • Przed spotkaniem rekrutacyjnym poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych dokumentów do wglądu.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane list motywacyjny, CV oraz oświadczenia.
  • W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu.
  • Zatrudnienie osoby wyłonionej w drodze naboru może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Wojewódzkiego Policji w Lublinie ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez uprawniony podmiot.
  • Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu.
  • Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie za treść ogłoszeń umieszczonych na portalach: nabory.kprm.gov.pl, http://bip.lublin.kwp.policja.gov.pl/KWL/wolne-stanowiska-w-korp oraz https://portal.lu.policja.gov.pl./index.html.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • możliwość przeprowadzenia pisemnego testu wiedzy
  • rozmowa kwalifikacyjna
 

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
 

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia
 

Aplikuj

do 07 listopada 2022

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 109124 "
na adres:
Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
20-019 Lublin, Narutowicza 73


 
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 811 40 94
47 811 44 64
  • Dokumenty należy złożyć do: 07.11.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
  •  

Pliki do pobrania

Metryczka

Data publikacji : 26.10.2022
Data modyfikacji : 09.02.2023
Podmiot udostępniający informację:
KWP Lublin
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Patrycja Czuk
Osoba udostępniająca informację:
Patrycja Czuk Wydział Kadr i Szkolenia KWP Lublin
Osoba modyfikująca informację:
Patrycja Czuk
do góry