Ewidencje i rejestry - KWP Lublin

Biuletyn Informacji Publicznej

Ewidencje i rejestry

Ewidencje i rejestry

WYDZIAŁ FINANSÓW

  • - Dziennik podawczy - korespondencja wpływająca do Wydziału Finansów,      
  • - Dziennik korespondencyjny - korespondencja wpływająca adresowana do Głównego Księgowego – Naczelnika Wydziału Finansów,
  • - Rejestry pism wytworzonych,
  • - Wykazy zbiorcze poczty wychodzącej i przychodzącej,
  • - Ewidencja ksiąg materiałowych i sprzętu KWP w Lublinie,
  • - Księga druków ścisłego zarachowania (czeki, dowody wpłaty, dowody wypłaty, arkusze spisu z natury),
  • - Ewidencja wypłat uposażeń, wynagrodzeń i innych należności pieniężnych (karty uposażeń i wynagrodzeń),
  • - Książka ewidencji sprzętu wydanego pracownikom do osobistego użytku.

WYDZIAŁ dw. Z PRZESTĘPCZOŚCIĄ GOSPODARCZĄ

  • - Rejestr skarg i anonimów,
  • - Rejestr teczek dokumentów jawnych,
  • - Ewidencja sprzętu w użytkowaniu,
  • - Dziennik korespondencji jawnej,
  • - Dziennik telegramów wychodzących
  • - Ewidencja druków statystycznych,
  • - Książka doręczeń przesyłek miejscowych
  • - Rejestr Śledztw i Dochodzeń,
  • - Rejestr Czynności Sprawdzających i odmów wszczęcia postępowania przygotowawczego
  • - Dzienniki i rejestry dotyczące przepisów prawnych.

 WYDZIAŁ dw. z KORUPCJĄ

  • - Dziennik korespondencji jawnej sekretariatu,
  • - Dziennik przepisów resortowych,
  • - Rejestr skarg i wniosków,
  • - Rejestr czynności sprawdzających i odmów wszczęcia postępowania przygotowawczego.

 LABORATORIUM KRYMINALISTYCZNE

  • - Dziennik podawczy,
  • - Dziennik korespondencyjny,
  • - Rejestr dowodów rzeczowych,
  • - Wojewódzka Registratura Daktyloskopijna, dane z kart daktyloskopijnych sporządzanych w celach rejestracyjnych z terenu całego województwa.

WYDZIAŁ KRYMINALNY

  • - Rejestr śledztw i dochodzeń,
  • - Rejestr czynności sprawdzających i odmów wszczęcia postępowania przygotowawczego,
  • - Rejestr czynności wykonanych w trybie art. 308 kpk,
  • - Książka wydarzeń,
  • - Dziennik korespondencji jawnej,
  • - Ewidencja protokołów zniszczenia nośnika informacji niejawnych,
  • - Książka doręczeń przesyłek miejscowych;
  • - Książka ewidencji kluczy, teczek, pieczęci i pojemników,
  • - Ewidencja wyjść w godzinach służbowych,
  • - Książka ewidencji kluczy,
  • - Książka służby konwojowej,
  • - Dziennik podawczy dowodów rzeczowych,
  • - Rejestr literatury znajdującej się na stanie WDŚ KWP Lublin,
  • - Książka urlopów i zwolnień lekarskich,
  • - Książka ewidencji sprzętu i materiałów,
  • - Dziennik korespondencyjny,
  • - Dziennik podawczy,
  • - Dziennik przepisów,
  • - Rejestry teczek, dokumentów, dzienników i książek ewidencyjnych,
  • - Dziennik akt brakowanych kategorii "BC"

 WYDZIAŁ WYWIADU KRYMINALNEGO

  • - Dziennik korespondencji jawnej sekretariatu,
  • - Dziennik przepisów,
  • - Dziennik szkolenia,
  • - Dzienniki podawcze,
  • - Ewidencja wyjść w godzinach służbowych,
  • - Książka depozytu broni służbowej,
  • - Książka doręczeń przesyłek miejscowych,
  • - Książka ewidencji kluczy,
  • - Książka ewidencji pieczęci i stempli,
  • - Książka ewidencji sprzętu,
  • - Rejestr akt brakowanych kat. „BC”,
  • - Rejestr badań profilaktycznych,
  • - Rejestr delegacji służbowych,
  • - Rejestr teczek dokumentów, dzienników i książek ewidencyjnych,
  • - Rejestr urlopów i zwolnień lekarskich.

WYDZIAŁ DO WALKI Z CYBERPRZESTĘPCZOŚCIĄ

  • - Rejestr śledztw i dochodzeń;
  • - Książka wydarzeń;
  • - Dziennik korespondencji jawnej;
  • - Dziennik korespondencji jawnej – ustalenia telekomunikacyjne, internetowe i pocztowe;
  • - Dziennik korespondencji jawnej – oględzin sprzętu teleinformatycznego;
  • - Książka doręczeń przesyłek miejscowych;
  • - Książka ewidencji kluczy i pieczęci;
  • - Ewidencja wyjść w godzinach służbowych;
  • - Książka ewidencji kluczy;
  • - Książka służby konwojowej;
  • - Książka ewidencji sprzętu i materiałów;
  • - Dziennik podawczy;
  • - Dziennik przepisów;
  • - Rejestry teczek, dokumentów, dzienników i książek ewidencyjnych;
  • - Dziennik akt brakowanych kategorii "BC";
  • - Rejestr badań profilaktycznych;
  • - Rejestr delegacji;
  • - Rejestr oświadczeń majątkowych;
  • - Książka depozytu broni.

WYDZIAŁ PREZYDIALNY

  • - Dziennik korespondencyjny,
  • - Dziennik podawczy,
  • - Dziennik przepisów,
  • - Książka doręczeń przesyłek miejscowych,
  • - Ewidencja wyjść w godzinach służbowych,
  • - Ewidencja pieczęci i stempli,
  • - Książka ewidencji sprzętu i materiałów,
  • - Rejestr wydawania skierowań na profilaktykę,
  • - Rejestr protokołów brakowania „BC”,
  • - Ewidencja urlopów i zwolnień lekarskich,
  • -Rejestr wydawanych skierowań funkcjonariuszy i pracowników cywilnych na: profilaktykę, badania okresowe, kontrolne i wstępne,
  • - Ewidencja badań lekarskich,
  • - Dziennik szkolenia zawodowego,
  • - Dziennik rozkazów o wyróżnienie,
  • - Dziennik protokołów posiedzeń kierownictwa KWP w Lublinie,
  • - Dziennik narad służbowych,
  • - Książka ewidencji kluczy,
  • - Rejestr teczek dokumentów, dzienników i książek ewidencyjnych.

WYDZIAŁ PREWENCJI

  • - Dziennik korespondencyjny Sekretariatu/pionu;
  • - Dziennik przepisów;
  • - Rejestr teczek i dokumentów;
  • - Książka doręczeń przesyłek miejscowych;
  • - Rejestr delegacji służbowych;
  • - Rejestr notatników służbowych;
  • - Książka ewidencji kluczy, teczek, pieczęci i pojemników;
  • - Rejestr akt brakowanych kategorii BC;

WYDZIAŁ KONWOJOWY

  • - Dziennik korespondencji jawnej,
  • - Dziennik przepisów,
  • - Dziennik podawczy,
  • - Rejestr dzienników, książek ewidencyjnych i teczek,
  • - Książka doręczeń przesyłek miejscowych,
  • - Książka ewidencji pieczęci,
  • - Ksiązka depozytu broni służbowej,
  • - Książka wydania broni z pododdziału,
  • - Książka służby konwojowej,
  • - Książka służby i odpraw ,
  • - Książka ewidencji sprzętu,
  • - Zeszyt rozmów telefonicznych,
  • - Zeszyt nadgodzin,
  • - Rejestr wydanych delegacji służbowych.

WYDZIAŁ RUCHU DROGOWEGO

  • - System Ewidencji Wypadków i Kolizji Drogowych SEWIK – nadzór merytoryczny [w systemie rejestrowane  są wszystkie zdarzenia drogowe zgłoszone Policji, które pociągnęły za sobą ofiary w ludziach (wypadki drogowe) bądź wyłącznie straty materialne (kolizje drogowe)].
  •  - System ewidencji kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego - nadzór merytoryczny [w systemie rejestruje się kierowców, którzy kierując pojazdem dopuścili się naruszenia przepisów ruchu drogowego].

SZTAB POLICJI

  • Rejestr godzin nadliczbowych,
  • Rejestr urlopów,
  • Rejestr badań profilaktycznych,
  • Rejestr poleceń wyjazdów służbowych,
  • Rejestr teczek, dokumentów, dzienników i książek ewidencyjnych,
  • Ewidencja brakowania akt,
  • Dziennik korespondencji sekretariatu,
  • Rejestr dojazdów do służby
  • Rejestr dokumentów otrzymanych/przekazanych na Pocztę Specjalną,
  • Rejestr pieczęci i stempli,
  • Rejestry przepisów KWP, KGP, MSWiA,
  • Forma elektroniczna ewidencji i rejestrów w postaci: SWD, PRIM, PAP.

 WYDZIAŁ KONTROLI

  • - Rejestr skarg i wniosków,
  • - Rejestr listów i anonimów,
  • - Rejestr przyjęć interesantów przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Lublinie,
  • - Rejestr przyjęć interesantów przez Zespół Skarg i Wniosków,
  • - Rejestr kontroli przeprowadzonych przez Wydział Kontroli KWP w Lublinie,
  • - Książka kontroli przeprowadzony w KWP w Lublinie,
  • - Rejestr czynności wyjaśniających przeprowadzonych w KWP w Lublinie,
  • - Książka ewidencji sprzętu użytkowanego przez Wydział Kontroli KWP w Lublinie.

 WYDZIAŁ KADR i SZKOLENIA

  • Dziennik podawczy;
  • Dziennik korespondencyjny;
  • Rejestr wpływających przepisów (MSWiA, KGP, KWP);
  • Ewidencja zarządzeń i rozkazów organizacyjnych wydawanych przez Komendanta Wojewódzkiego Policji; 
  • Elektroniczna ewidencja policjantów i pracowników jednostek Policji województwa lubelskiego;
  • Elektroniczna ewidencja wydanych policjantom legitymacji służbowych;
  • Rejestr numerów identyfikacyjnych kadrowych;
  • Ewidencja pieczęci i stempli komórek organizacyjnych KWP w Lublinie; 
  • Ewidencja wykorzystania strzelnicy KWP w Lublinie;
  • Ewidencja zapoznania z regulaminem strzelnicy KWP w Lublinie;
  • Rejestr wydanych zaświadczeń o ukończeniu szkolenia w ramach doskonalenia zawodowego;
  • Centralny Rejestr Doboru Kandydatów – (rejestr elektroniczny wykorzystywany na potrzeby procedury doboru do służby w Policji), w którym rejestrowane są osoby składające podania o przyjęcie do służby w Policji oraz kolejne etapy postępowania kwalifikacyjnego, przez które przechodzą kandydaci;
  • Rejestr postępowań dyscyplinarnych.

 WYDZIAŁ POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH

  • - Dziennik korespondencji jawnej Sekcji Ochrony Osób i Mienia wraz ze skorowidzem.
  • - Dziennik korespondencji jawnej Sekcji Pozwoleń na Broń wraz ze skorowidzem.
  • - Dziennik korespondencji jawnej Zespołu ds. Cudzoziemców wraz ze skorowidzem.
  • - Dziennik korespondencji jawnej Kancelarii (Sekretariatu) wraz ze skorowidzem. 
  • - Rejestr teczek dokumentów, dzienników i książek ewidencyjnych prowadzonych w WPA KWP w Lublinie.
  • - Dziennik przepisów.
  • - Książka doręczeń przesyłek miejscowych.
  • - Rejestr prowadzony przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Lublinie - lekarzy uprawnionych do przeprowadzania badań osób ubiegających się lub posiadających pozwolenie na broń. 
  • - Rejestr Komendanta Wojewódzkiego Policji w Lublinie psychologów uprawnionych do przeprowadzania badań osób ubiegających się lub posiadających pozwolenie na broń. 

WYDZIAŁ DS. OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH

  • - Rejestr udostępnień akt z Archiwum KWP w Lublinie;
  • - Rejestr akt przekazanych kat. B do dalszego prowadzenia z zasobu Archiwum KWP
    w Lublinie;
  • - Rejestr protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej kat. B i BE;
  • - Rejestr akt przekazanych z Archiwum KWP w Lublinie;
  • - Rejestr ubytków Archiwum KWP w Lublinie;
  • - Rejestr spisów akt przekazanych kat. A i B;
  • - Rejestr protokołów i akt przekazanych do IPN i innych archiwów;
  • - Rejestr akt przekwalifikowanych na kat. A;
  • - Rejestr akr brakowania kat. BC;
  • - Rejestr postępowań sprawdzających;
  • - Rejestr zaświadczeń o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych;
  • - Rejestr upoważnień do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”;
  • - Rejestr odmów wydania poświadczenia bezpieczeństwa;
  • - Rejestr wydanych decyzji o umorzeniu postępowania sprawdzającego;
  • - Rejestr wydanych postanowień o zawieszeniu oraz podjęciu postępowania sprawdzającego;
  • - Rejestr upoważnień z zakresu ochrony informacji niejawnych;
  • - Rejestr usterek elektronicznych systemów zabezpieczeń;
  • - Rejestr dzienników ewidencji i teczek;
  • - Rejestr osób wchodzących do oddziału Kancelarii Tajnej;
  • - Dziennik korespondencji jawnej;
  • - Dziennik podawczy,
  • - Dziennik przepisów;
  • - Dziennik ewidencji powielanych dokumentów i materiałów;
  • - Dziennik szkoleń;
  • - Książka kontroli z zakresu ochrony informacji niejawnych;
  • - Książka ewidencji przepustek jednorazowych;
  • - Książka przebiegu służby;
  • - Książka ruchu kart dostępowych;
  • - Książka ewidencji sprzętu;
  • - Książka doręczeń przesyłek miejscowych;
  • - Książka kluczy;
  • - Ewidencje czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich;
  • - Rejestr oświadczeń o stanie majątkowym;
  • - Ewidencja naruszeń ochrony danych osobowych.

WYDZIAŁ ZAOPATRZENIA

  • Ewidencja przyjętych darowizn rzeczowych oraz nieodpłatnie przyjętych składników rzeczowych majątku ruchomego.
  • Ewidencja sprzętu kwaterunkowego w użytkowaniu Wydziału Zaopatrzenia KWP w Lublinie.
  • Ewidencja sprzętu p. poż. w użytkowaniu Wydziału Zaopatrzenia KWP w Lublinie.
  • Ewidencja sprzętu uzbrojenia, techniki biurowej, techniki policyjnej, sprzętu warsztatowego, żywnościowego, mundurowego oraz sprzętu łącznościowego i informatycznego w jednostce użytkującej w Wydziale Zaopatrzenia KWP w Lublinie.
  • Ewidencja sprzętu wydanego pracownikom do osobistego użytku w Wydziale Zaopatrzenia KWP
  • w Lublinie.
  • Ewidencja pieczęci Wydziału Zaopatrzenia KWP w Lublinie.
  • Ewidencja czasu pracy.
  • Rejestr postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybie pozaustawowym.
  • Rejestr umów.
  • Rejestr protokołów szkody.
  • Rejestr wystawionych faktur VAT.
  • Rejestr ryzyk.
  • Ewidencja środków trwałych i pozostałych środków trwałych.
  • Ewidencja główna sprzętu uzbrojenia.
  • Ewidencja materiałowa uzbrojenia.
  • Ewidencja sprzętu uzbrojenia wg numerów.
  • Ewidencja sprzętu uzbrojenia w użytkowaniu.
  • Ewidencja wzorców broni palnej.
  • Ewidencja wzorców amunicji.
  • Ewidencja amunicji pochodzącej z przepadku na rzecz Skarbu Państwa przekazanej do badań prowadzonych w Laboratorium Kryminalistycznym KWP w Lublinie.
  • Ewidencja sprzętu uzbrojenia według numerów pochodzącego z rozbrojenia terenu.
  • Ewidencja sprzętu uzbrojenia pochodzącego z rozbrojenia terenu.
  • Kartoteka wyposażenia indywidualnego policjanta w sprzęt uzbrojenia – Konto osobiste.
  • Ewidencja ilościowo – wartościowa (części i materiałów do naprawy i konserwacji broni).
  • Rejestr zleceń napraw broni i sprzętu uzbrojenia w Warsztacie Rusznikarskim Wydziału Zaopatrzenia KWP w Lublinie.
  • Ewidencja ilościowo – wartościowa sprzętu techniki biurowej.
  • Kartoteka Ewidencji ilościowo – wartościowej materiałów kancelaryjno – biurowych.
  • Kartoteka Ewidencji ilościowo – wartościowej druków resortowych i akcydensowych.
  • Ewidencja ilościowo – wartościowa druków ścisłego zarachowania.
  • Kartoteka Ewidencji sprzętu techniki biurowej – napraw i konserwacji w zakresie sprzętu powielającego.
  • Rejestru wykonanych pieczęci.
  • Ewidencja ilościowo – wartościowa sprzętu techniki policyjnej.
  • Kartoteka Ewidencji ilościowo – wartościowej materiałów techniki policyjnej.
  • Kartoteka Ewidencji sprzętu techniki policyjnej – napraw i konserwacji.
  • Ewidencja sprzętu przyjętego do naprawy, kalibracji, legalizacji i wzorcowania.
  • Kartoteka Ewidencja sprzętu techniki biurowej – napraw i konserwacji w zakresie sprzętu innego niż powielający.
  • Ewidencja napraw sprzętu techniki biurowej.
  • Ewidencja ilościowo – wartościowa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego.
  • Kartoteka mundurowa wyposażenia indywidualnego policjantów.
  • Kartoteka wyposażenia indywidualnego psów służbowych.
  • Kartoteka wyposażenia indywidualnego pracownika cywilnego.
  • Ewidencja ilościowo – wartościowa sprzętu kwaterunkowego.
  • Kartoteka Ewidencja ilościowo – wartościowej środków do utrzymania czystości obiektów.
  • Kartoteka Ewidencji ilościowo – wartościowej leków, środków opatrunkowych oraz materiałów medycznych
  • Kartoteka Ewidencji ilościowo – wartościowej materiałów kwaterunkowych, gospodarczych, kulturalno – oświatowych i sportowych oraz ppoż.
  • Ewidencja sprzętu p.poż.
  • Ewidencja sprzętu gospodarczego,
  • Ewidencja sprzętu kulturalno – oświatowego i sportowego.
  • Ewidencja sprzętu medycznego.
  • Ewidencja ilościowo – wartościowa sprzętu stołówkowo – kuchennego.
  • Ewidencja ilościowo – wartościowa środków żywności, przedmiotów jednorazowego użytku oraz preparatów weterynaryjnych.
  • Ewidencja psów służbowych.
  • Ewidencja ilościowa druku ścisłego zarachowania Bon żywnościowy.
  • Ewidencja ilościowa materiałów naprawkowych jednorazowego użytku stosowanych w pracowni krawieckiej Wydziału Zaopatrzenia.

 WYDZIAŁ INWESTYCJI i REMONTÓW

  • - Ewidencja czasu pracy,
  • - Rejestr nieruchomości będących w trwałym zarządzie KWP w Lublinie prowadzony przy wykorzystaniu systemu informatycznego (dane kubaturowo-powierzchniowe nieruchomości, adres i przeznaczenie),
  • - Rejestr decyzji o przydziale lokali mieszkalnych,
  • - Rejestr decyzji wydanych w I i II instancji w sprawach mieszkaniowych,
  • - Rejestr osób ubiegających się o przydział i zamianę lokali mieszkalnych,
  • - Rejestr decyzji o przyznaniu pomocy finansowej
  • - Rejestr decyzji o przyznaniu równoważnika pieniężnego za brak lokalu mieszkalnego,
  • - Rejestr decyzji o przyznaniu równoważnika pieniężnego za remont zajmowanego lokalu mieszkalnego,
  • - Rejestr wydanych zgód i odmów na wykup lokalu mieszkalnego,
  • - Ewidencja pomocnicza sprzętu kwaterunkowego,
  • - Rejestr faktur za najem lokali mieszkalnych,
  • - Rejestr księga środków trwałych grupa I,
  • - Rejestr księga środków trwałych grupy II, IV, V
  • - Rejestr księga środków trwałych grupa III,
  • - Rejestr księga środków trwałych grupy VI i VIII.
  • - Ewidencja wystawionych faktur VAT,
  • - Rejestry wystawianych OT,LP,PT,
  • - Rejestry umów,
  • - Ewidencja pozostałych środków trwałych.

 WYDZIAŁ TRANSPORTU

  • - Dziennik korespondencyjny,
  • - Ewidencja wyjść w godzinach pracy,
  • - Rejestr dowodów rejestracyjnych, znaków legalizacyjnych i naklejek kontrolnych, tablic rejestracyjnych,
  • - Ewidencja wydanych upoważnień, zaświadczeń do prowadzenia pojazdów służbowych,
  • - Ewidencja wypadków i kolizji dotyczących służbowego sprzętu transportowego,
  • - Rejestr wystawionych faktur,
  • - Rejestr wystawionych not księgowych,
  • - Ewidencja obrotów materiałów pędnych i smarów,
  • - Ewidencja obrotów sprzętu do mpis,
  • - Ewidencja indywidualna sprzętu transportowego,
  • - Ewidencja ilościowo wartościowa środków trwałych,
  • - Rejestr umów, zamówień dot. dostaw,
  • - Rejestr wyjazdów sprzętu transportowego – książka dyspozytora,
  • - Rejestr badań technicznych pojazdów,
  • - Ewidencja wykonanych obsług technicznych oraz napraw pojazdów w SO,
  • - Ewidencja główna pojazdów służbowych.

 WYDZIAŁ ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI

  • - Dziennik korespondencyjny
  • - Dzienniki podawcze
  • - Książka doręczeń
  • - Rejestr teczek dokumentów, dzienników i książek ewidencyjnych
  • - Rejestr przesyłek Poczty Specjalnej.

ODDZIAŁ PREWENCJI POLICJI

  • - Dziennik korespondencji,
  • - Dziennik podawczy,
  • - Książka doręczeń miejscowych,
  • - Ewidencja wyjść w godzinach służby,
  • - Ewidencja pieczęci i stempli,
  • - Rejestr poczty,
  • - Rejestr zwolnień,
  • - Dziennik przepisów,
  • - Książka ewidencji kluczy,
  • - Rejestr teczek i dokumentów,
  • - Rejestr delegacji służbowych,
  • - Rejestr notatników służbowych,
  • - Książka depozytu broni służbowej,
  • - Książka wydania broni z pododdziału,
  • - Książka ewidencji sprzętu.

SEKCJA PSYCHOLOGÓW  

  • - Rejestr teczek, dokumentów, dzienników i  książek ewidencyjnych,
  • - Dziennik korespondencji jawnej sekretariatu,
  • - Dziennik przepisów,
  • - Dziennik podawczy,
  • - Rejestr akt brakowanych kategorii „BC”
  • - Ewidencja wyjść w godzinach służbowych,
  • - Zeszyt delegacji służbowych,
  • - Zeszyt nadgodzin,
  • - Książka doręczeń przesyłek miejscowych,
  • - Książka ewidencji sprzętu – materiału w jednostce użytkującej,
  • - Książka ewidencji sprzętu wydanego pracownikom do osobistego użytku,
  • - Książka ewidencji zezwoleń na pozostanie na terenie KWP w Lublinie po godzinach pracy przez pracowników cywilnych,
  • - Książka ewidencji wydanej wody pracownikom,
  • - Dziennik szkolenia,
  • - Książka ewidencji kluczy,
  • - Książka ewidencji kluczy zapasowych,
  • - Książka ewidencji pieczęci,
  • - Książka wydania broni,
  • - Rejestr skierowań na badania,
  • - Rejestr kandydatów do służby w Policji badanych testem MultiSelect – R,
  • - Rejestr kandydatów badanych testem MultiSelect w doborze wewnętrznym,
  • - Rejestr pierwszej pomocy emocjonalnej,
  • - Rejestr policjantów lub pracowników, którym udzielono porady psychologicznej, wobec których podjęto interwencję kryzysową lub prowadzono psychoterapię,
  • - Rejestr wykonanych zadań z zakresu Psychologii Zarządzania Zasobami Ludzkimi,
  • - Rejestry udzielonej przez psychologa policyjnego pomocy w czynnościach operacyjno – rozpoznawczych, dochodzeniowo – śledczych lub administracyjno – porządkowych,
  • - Rejestr psychoedukacji i lokalnego doskonalenia zawodowego,
  • - Rejestr doradztwa,
  • - Rejestr wydanych informacji,

 SEKCJA DOBORU

  • - Dziennik korespondencyjny,
  • - System CRDK ( Centralny Rejestr Doboru Kandydatów),
  • - Dziennik przepisów,
  • - Rejestr wydanych skierowań do Wojewódzkiej Komisji Lekarskiej.

SEKCJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

       W Sekcji Zamówień Publicznych prowadzone są w szczególności następujące ewidencje i rejestry zamieszczane również na stronie internetowej www.lubelska.policja.gov.pl

  • 1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych: jest to zestawienie wszystkich planowanych w bieżącym roku postępowań wraz z podaniem nr referencyjnego, przedmiotu zamówienia, kodu CPV, rodzaju, orientacyjnej wartości, przewidywanego trybu lub innej procedury, przewidywanego terminu wszczęcia postępowania oraz możliwości uwzględnienia aspektów społecznych.
  • 2. Księga Zamówień Publicznych: zawiera szczegółowe dane dotyczące każdego zrealizowanego postępowania, w szczególności: numer referencyjny, tytuł postępowania, rodzaj i tryb zamówienia, wartość szacunkową, wartość najkorzystniejszej oferty, nr i datę zawarcia umowy.

 ZESPÓŁ PRAWNY 

  • - Dziennik korespondencyjny
  • - Książka doręczeń przesyłek miejscowych

 ZESPÓŁ KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ

  • - Dziennik korespondencji jawnej,
  • - Dziennik przepisów,
  • - Książka doręczeń przesyłek miejscowych,
  • - Książka ewidencji sprzętu-materiału w jednostce użytkującej,
  • - Książka ewidencji sprzętu wydawanego pracownikom do osobistego użytku,
  • - Książka dyspozytora,
  • - Książka ewidencji kluczy,
  • - Rejestr akt brakowanych kat. „BC”,
  • - Wykazy pracowników delegowanych „Delegacje”,
  • - Książka kontroli broni w ZKS KWP w Lublinie,
  • - Książka nadzoru nad bronią palną,
  • - Książka wydania broni z pododdziału,
  • - Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej i wniosków o ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego,
  • - Rejest decyzji dot. informacji publicznej oraz ponownego wykorzystywania informacji sektora publicznego.

ZESPÓŁ DS. OCHRONY PRAW CZŁOWIEKA

  • - Dziennik korespondencji jawnej;
  • - Dziennik przepisów;
  • - Książka ewidencji kluczy, teczek, pieczęci i pojemników;
  • - Książka ewidencji sprzętu wydanego pracownikom do codziennego użytku;
  • - Książka ewidencji sprzętu-materiału w jednostce użytkującej;
  • - Rejestr akt brakowania kategorii „BC”;
  • - Rejestr delegacji służbowych.

ZESPÓŁ OCHRONY PRACY

  • - Dziennik korespondencji jawnej,
  • - Dziennik podawczy,
  • - Książka doręczeń przesyłek miejscowych,
  • - Rejestr umów cywilnoprawnych,
  • - Dziennik przepisów,
  • - Książka ewidencji sprzętu – materiału w jednostce użytkującej,
  • - Dziennik podawczy – rejestr faktur,
  • - Książka ewidencji kluczy, teczek, pieczęci i pojemników,
  • - Rejestr wypadków przy pracy pracowników Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie,
  • - Rejestr wypadków policjantów Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie,
  • - Rejestr skierowań na turnusy profilaktyczno-rehabilitacyjne,
  • - Wykaz osób, które otrzymały refundację kosztów zakupu okularów korygujących wzrok do pracy przy monitorze ekranowym,
  • - Rejestr czynników szkodliwych dla zdrowia występujących na stanowisku pracy oraz karty badań i pomiarów czynników szkodliwych.

 

 

 

Udostępnianie danych zawartych w ewidencjach i rejestrach odbywa się na zasadach określonych w Ustawie z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej ( Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.)

 

Metryczka

Data publikacji 30.11.2007
Data modyfikacji 05.07.2019
Podmiot udostępniający informację:
KWP Lublin
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
sierż. szt. Kamil Karbowniczek
Osoba udostępniająca informację:
sierż. szt. Kamil Karbowniczek Zespół Komunikacji Społecznej KWP w Lublinie
Osoba modyfikująca informację:
nadkom. Marlena Dudkowska-Kot
do góry